آرشیو آبان ماه 1399

دوربين مداربسته / نصب دوربين مداربسته / مقالات تخصصي دوربين مدار بسته

كمپين هاي موفق بازاريابي

۴۵ بازديد

 

ين كه از چه طريقي محصول خود را به مشتريان عرضه ميكنيد در ماركتينگ بسيار اهميت دارد. چه بسا كمپين هاي تبليغاتي كه با هزينه اي اندك توانسته اند نتايج پرباري را ايجاد كنند.

در ادامه به معرفي ۱۸ تا از بهترين كمپين هاي تبليغاتي در طول تاريخ ميپردازيم.

بهترين كمپين هاي طبليغاتي تاريخ

۱.     NIKE: JUST DO IT (كمپين تبليغاتي: چاپي، تلويزيون و اينترنت)

مديران كمپاني نايك زماني كه محصولات خود را به دوندگان دوي ماراتون عرضه كردند دانستند كه بايد از اين اتفاق براي پيروزي بر رقيب خود يعني ريبوك بهره ببرند.

لذا كمپيني با شعار فقط انجامش بده (JUST DO IT) راه اندازي كردند. در ان زمان فروش لوازم ورزشي نايك تقريبا ۸.۲ ميليون دلار بود.

پس از راه اندازي اين كمپين فروش محصولات ورزشي نايك به بيش از ۹ ميليارد دلار رسيد. اين اتفاق در طول ۱۰ سال از شروع اين كمپين تبليغاتي رخ داد.

در واقع اين شعار تبليغاتي بسيار ساده، همان چيزي است كه يك ورزشكار نياز دارد تا بشنود. ميخواهي از كوه بالا بروي؟ فقط انجامش بده

ميخواهي برنده المپيك بشوي؟فقط انجامش بده. چيزي كه بسيار ساده اما كاربردي است و به هر ورزشكاري نيروي لازم را ميدهد تا بدون محدوديت از جسم خود استفاده كند.

زماني كه ميخواهيد شعاري تبليغاتي براي كمپين خود انتخاب كنيد كافي است تا اين سوالات را از خود بپرسيد:

  • كدام نياز مشتريان را ميتوانيم براورده كنيم؟
  • چه راه حل هايي براي رفع مشكلات مشتريان خود ميتوانيم ارائه كنيم؟

پاسخ اين سوالات ميتوانند رابطه ي احساسي عميقي را بين شما و خريداران ايجاد كنند كه به اين سادگي ها از بين نميرود.

بهترين كمپين هاي طبليغاتي تاريخ

۲.     Coke: Share a Coke (كمپين تبليغاتي: چاپي)

زماني كه يك شركت بزرگ اقدام به برگزاري كمپين تبليغاتي ميكند مسير سخت تري را نسبت به شركت هاي كوچك تر بايد طي كند تا از نتيجه ان كمپين سود زيادي ببرد.

كمپين ” كوكا خود را به اشتراك بگذار” در سال ۲۰۱۱ در كشور استراليا اغاز شد. در واقع اين ايده اي ساده و درخشان بود كه به خصوصي سازي محصول اين شركت ختم ميشد.

اين كمپين با استفاده از بيش از ۱۵۰ نام كوچك كه در اين كشور متداول تر بودند اقدام به توليد نوشابه هايي كرد كه اين نام ها بر روي قوطي هاي ان درج شده بود.

پس از موفقيت چشمگيري كه اين كمپين در كشور استراليا به دست اورد، ايالات متحده نيز از اين كمپين حمايت كرد و اقدام به توليد قوطي هايي با ويژگي هاي شخصي مشتريان كرد.

ميتوانيد به وبسايت اين شركت برويد و قوطي نوشابه منحصر به فرد خود را با نام، لوگو تيم محبوب، لوگو دانشگاه و … سفارش دهيد.

اين كمپين تبليغاتي نظر بسياري از افراد را جلب كرد. بسياري علاقه مند و بسياري از اين كمپين تبليغاتي گيج شده بودند. با اين حال كوكا به نتيجه اي كه ميخواست دست يافت.

در واقع در اين كمپين، كوكا تصميم گرفته بود تا بر مشتريان هميشگي خود اتكا كند. در واقع اين روش راه تفريحي جالبي شده بود براي افرادي كه ميخواستند ببينند كه از دستگاه خريد چه كوكايي بيرون مي ايد.

حتي اگر نام شخص روي ان كوكا نباشد سعي ميكند تا “كوكا خود را به اشتراك بگذارد” با كسي كه نام او روي ان هك شده است.

بهترين كمپين هاي تبليغاتي تاريخ

۳. Absolut Vodka: The Absolut Bottle (كمپين تبليغاتي: چاپي)

اين شركت كمپين تبليغاتي خود را بر روي فرم خاص بطري هاي خود متمركز كرد. در واقع اين شركت از بطري هاي منحصر به فردي كه در هيچ كجاي دنيا وجود نداشتند استفاده كرد. يك طرح كاملا خاص!

اين امر موجب شد تا اين كمپين تبليغاتي به صورت ۲۵ سال متمادي فعاليت كند و بيش از ۱۵۰۰ تبليغات مجزا را به نمايش بگذارد.

در واقع اين كمپين را ميتوان طولاني ترين كمپين تبلغياتي تاريخ دانست كه با هيچ وقفه و شكستي مواجه نشد. پس از اتمام اين كمپين، فروش اين شركت از ۲.۵% به بيش از ۵۰% در كل ايالات متحده رسيد.

در واقع اين شركت از يك بطري ساده و متفاوت ۱۵۰۰ تبليغ مختلف ساخت و فروش متوالي خود را افزايش داد. اين نشان ميدهد كه با تبليغات صحيح ميتوانيد يك محصول ساده را مهيج نشان دهيد.

۴. Anheuser-Busch: Whassup (1999) (كمپين تبيلغاتي: تلويزيون)

اين كمپين تبليغاتي يك تبليغ تلويزيوني بود كه جمعي از دوستان را نشان ميداد كه در زمان مشاهده يك مسابقه ورزشي در حال استفاده از محصول هستند و با تلفن با يكديگر صحبت ميكنند.

اين مكالمه يك مكالمه ي عادي بود با اين تفاوت كه نحوه ي احوال پرسي يكي از اين دوستان با نحوه احوالپرسي روزمره افراد، متفاوت بود.

به اين صورت كه به جاي پرسيدن “WHATS UP” از عبارت “WHASSUP” استفاده ميكند. اين عبارت كه همراه با فرياد كشيدن از سر ذوق در هنگام تماشاي مسابقه است به يكي از عبارت هاي محبوب بين هواداران تا چند سال بعد تبديل شد.

در واقع اين كمپين نشان داد كه ميتوان در تبليغات تلويزيوني براي يك محصول، شوخي و جذابيت هاي عاميانه را دخيل كرد تا به فروش بيشتر محصول بيانجامد.

۵. Miller Lite: Great Taste, Less Filling (1974) (كمپين تبليغاتي: چاپي، تلويزيوني)

كاري كه اين كمپين تبليغاتي انجام داد اين بود كه به طور كامل ماركتينگي كه در ان حضور داشت را تغيير داد. در ان زمان افراد بسيار كمي از نوشابه هاي سبك (Light beer) استفاده ميكردند چرا كه عقيده داشتند اين نوشابه ها طعم خوبي نميدهند.

اين كمپاني با استفاده از شعار “مزه فوق العاده، حجم كم” و استفاده از افراد قوي هيكلي كه اين نوشابه ها را ميخورند و از طعم ان ها رضايت دارند توانست تا مسيري جديد را در اين ماركتينگ براي خود به وجود اورد.

زماني كه محصول شما را جزو دسته اي از محصولات موجود در بازار نميدانند شما بايد براي خودتان دسته بندي ايجاد كنيد. در اين زمان اين شما هستيد كه به سرعت رهبر دسته ي خود خواهيد شد.

۶. Always: #LikeaGirl (2015) (كمپين تبليغاتي: تلويزيون، اينترنت)

اين كمپين كه با شعار “مانند يك دختر” كار خود را اغاز كرد در واقع از پيامي مخفي كه در تبليغات خود بود استفاده كرد تا بسياري از افراد را به سوي خود جذب كند.

اين تبليغ پس از انتشار، بسيار همه گير شد و افراد زيادي از جمله دختران و زنان به اين كمپين پيوستند و از ان حمايت كردند.

در واقع اين تبليغات نشان ميداد كه دختران نيز به اندازه پسرها توانايي و استعداد حضور در زمينه هاي ورزشي را دارند.

كميپين هاي تبليغاتي خود را همراه با اتفاقات روز پيش ببريد. تنها محصول خود را معرفي نكنيد بلكه از مسائلي كه به مشتريان شما نيز مربوط ميشود استفاده كنيد.

معناي اين سخن استفاده از همه ي رويدادهاي به روز نيست بلكه ان هايي كه احتمال ميدهيد همراهي مشتريان را به همراه داشته باشد انتخاب كنيد.

بهتين كمپين هاي تبليغاتي تاريخ

۷. Volkswagen: Think Small (1960) (كمپين تبليغاتي: چاپي)

بسياري از كمپين هاي تبليغاتي، اين شركت را به عنوان استاندارد طلايي نيز ميشناسند. در واقع كاري كه اين كمپين انجام داد را بايد همه ي كمپين هاي تبليغاتي انجام بدهند.

اين شركت كه يك شركت ماشين سازي كوچك الماني بود در ايالات متحده با مشكل فروش مواجه شده بود چرا كه امريكايي ها علاقه اي به خريد ماشين هاي كوچك نداشتند.

لذا اين كمپين با استفاده از شعار “تو فكر ميكني من كوچكم؟ درست فكر ميكني.” نه تنها خود را تغيير ندادند بلكه با نشان دادن اين شجاعت موجب جذب مشتريان زيادي شدند.

در واقع مهم ترين مساله اي كه در اين كمپين جلب توجه ميكرد صداقتي بود كه در تبليغات ان ها وجود داشت. اين شركت نه تنها خود را به گونه اي ديگر معرفي نكرد بلكه با صداقت تمام انچه كه بود را به مشتريان نشان داد.

۸.Google: Year in Search (2017) (كمپين تبليغاتي: اينترنت)

در واقع اين كمپين تبليغاتي بين كمپين هاي تبليغاتي تاريخ ساز انچنان سر و صدا به پا نكرد اما بسيار صادقانه و قوي بود.

اين كمپين با انتشار ويدئويي كه در ان مواردي كه در طول يكسال بيشترين تعداد سرچ را داشته اند نشان داد و با اين كار به همه ي مردم در سرتاسر جهان فهماند كه براي دريافت اطلاعات تا چه حد به سرويس جست و جوي گوگل نيازمند هستيم.

اين كمپين كه از سال ۲۰۰۷ اغاز شد تا به امروز ادامه يافته است و ميتوانيد در پايان هر سال ويدئو مربوط به جست و جوهاي همان سال را مشاهده كنيد.

چنين كمپين هاي تبليغاتي به مشتريان گوشزد ميكند كه شما نيز همانقدر كه انها به شما اهميت ميدهند به ان ها اهميت ميدهيد.

اين كمپين ها ميتواند رابطه اي كه ميان شما و مشتريانتان برقرار است را از نظر احساسي بسيار قوي و مستحكم كند.

بهترين كمپين هاي تبليغاتي تاريخ

۹.Dos Equis: The Most Interesting Man in the World (2006) (كمپين تبليغاتي: تلويزيون، pre-roll)

استفاده از چهره هايي كه تعريفي از برند شما هستند بسيار تاثيرگذار است. و اين اتفاق زماني مي افتد كه چهره ي مورد نظر شخصيتي بسيار راحت و جذاب داشته باشد.

در خصوص اين كمپاني، شخصيت معرف برند، مردي ميانسال با سيگار كوبايي است كه همواره در حال لذت بردن از زندگي است و از محصول اين كمپاني استفاده ميكند.

زماني كه اين شخصيت در خصوص كمپاني شما صحبت ميكند ميتواند جذابيت خودش را به محصول ببخشد و طرفداران او نيز از محصول شما استفاده خواهند كرد.

بهترين كمپين هاي تبليغاتي تاريخ

۱۰. California Milk Processor Board: Got Milk? (1993) (كمپين تبليغاتي: چاپي)

اين كمپين تبليغاتي با شعار ” شير ميخواي (got milk)” توانست تا ميزان مصرف شير در كاليفرنيا را تا ۷ درصد در سال افزايش دهد.

در واقع اين كمپين بر روي كساني تمركز داشت كه شير مينوشيدند نه كساني كه اصلا شير نمينوشيدند. اين كمپين تلاش كرد تا خود را از رقبايش متمايز سازد و به خريداران هميشگي خود ياداوري كند كه چرا بايد به خريد محصول اين شركت ادامه دهند.

امروزه شاهد كمپين هاي تبليغاتي متفاوتي هستيم كه با شعارهايي فعاليت ميكنند كه از اين كمپين اقتباس شده است. (با كلمه got شروع ميشود.)

 

۱۱. Metro Trains: Dumb Ways to Die (2012) (كمپين تبليغاتي: اينترنت، راديو)

در ملبورن و استراليا، براي اينكه مردم را از خطرات نزديك شدن به ترن مترو اگاه كنند از روش هاي معمول براي بيان خطرات ناشي از اين عمل استفاده نكردند.

براي اين منظور ترانه اي با نام “احمقانه ترين راه ها براي مردن” تهيه شد كه در راديو پخش و ۱۵۷ ميليون بار از ويدئوي ان در يوتيوب ديدن شد.

در اين ويدئو انواع مختلف مردن با روش هاي احمقانه كه اغلب در كارتون ها نشان داده ميشود به نمايش درامده است و در پايان اين ويدئو اين نوشته نشان داده ميشود:

“در بين اين راه هاي احمقانه، احمقانه ترين راه براي مردن اين است كه سعي كنيد تا از روي ريل قطار عبور كنيد و يا در زمان رسيدن ترن به نزديكي لبه ها بياييد”

۱۲. Apple: Get a Mac (2006) (كمپين تبليغاتي: تلويزيون)

اين كمپين كه از يك پيام تلويزيوني بهره ميبرد در واقع ويژگي هاي منحصر به فرد محصول خود را در سطحي بالا به نمايش نگذاشت.

بلكه سعي كرد تا به اساني و به نحوي كه براي همگان قابل فهم باشد ويژگي هاي جديد محصول خود را به نمايش بگذارد.

در اين كمپين ها افراد و مشتريان ميتوانند به راحتي خود را در حال استفاده از ان محصول ببينند و به خريد ان تشويق شوند.

بهترين كمپين هاي تبليغاتي تاريخ

۱۳. Clairol: Does She or Doesn’t She? (1957) (كمپين تبليغاتي: چاپي)

اين كمپين كه مربوط به كمپين تبليغاتي رنگ موي بانوان بود زماني كه اين سوال را مطرح كرد تنها يك نفر از ميان ۱۵ زن از اين رنگ مو استفاده ميكرد.

تنها پس از گذشت يكسال از اين كمپين تبليغاتي از هر دو زن يك زن از اين رنگ مو استفاده ميكرد. تا جايي كه ديگر در گواهينامه ها به رنگ موي افراد اشاره نميشد.

بسياري از كمپاني ها در تلاش اند تا مشتريانشان به استفاده از محصول افتخار كنند و بگويند كه در حال استفاده از ان هستند.

در حاليكه اين كمپين اين هدف را دنبال نميكرد. بلكه ميخواست تا جايي مورد استقبال قرار بگيرد كه ديگر نيازي به گفتن اين كه افراد از اين محصول استفاده ميكنند نباشد.

 

۱۴. De Beers: A Diamond is Forever (1999) (كمپين تبليغاتي: چاپي، تلويزيون)

اين كمپين كه در اوايل قرن بيستم اغاز به كار كرد اين عقيده را ميان مردم ترويج داد كه براي داشتن يك ازدواج موفق و پايدار نياز به يك حلقه الماس است.

در واقع اين كمپين توانست تا عقيده اي را ميان مردم جا بيندازد كه يك حلقه الماس، اكسسوري مجللي براي يك ازدواج موفق است.

درواقع تبليغات صحيح ميتواند موجب شود تا يك محصول نه چندان گران قيمت جزو محصولات لاكچري به حساب بيايد.

۱۵. Old Spice: The Man Your Man Could Smell Like (2010) (كمپين تبليغاتي: تلويزيون، اينترنت)

اين كمپين تبليغاتي يك ويدئو براي معرفي محصول خود تهيه كرد كه با استقبال بي نظير افراد روبرو شد. در ويدئوي ديگري از همين كمپاني، بازيگر ويدئوي اول در اين ويدئو نيز حضور داشت كه به سرعت به نام old spice man شناخته شد.

اين لقب موجب شد تا محبوبيتي ميان مشتريان به دست بياورد و لذا اين كمپين تصميم گرفت تا در ويدئوهايي كوتاه و خنده دار به سوالاتي شخصي كه افراد از وي پرسيده بودند پاسخ دهند.

اين ويدئوها تا جايي بازديد داشت كه دنبال كنندگان وي در شبكه هاي مجازي بسيار افزايش يافت. زماني كه توانستيد با مشتريان خود رابطه اي برقرار كنيد سعي كنيد تا جايي كه ميتوانيد اين رابطه را استحكام ببخشيد.

بهترين كمپين هاي تبليغاتي تاريخ

۱۶. Wendy’s: Where’s the Beef? (1984) (كمپين تبليغاتي: چاپي، تلويزيون)

اين كمپين از نقطه ضعف رقباي خود بهره برد و ان را به نقطه قوتي براي كمپين خود بدل كرد. در واقع در ان زمان در همبرگرها از گوشت گاو استفاده نميشد.

عبارت “گوشت گاو كجاست” نيز به همين موضوع اشاره داشت كه تنها همبرگرهاي اين كمپاني از گوشت گاو در برگرهايشان استفاده ميكردند.

 

۱۷. Procter & Gamble: Thank You, Mom (2012) (كمپين تبليغاتي: تلويزيون)

اين كمپين از نقش موثر مادرها در خانواده ها بهره برد و با انتشار ويدئويي تاثيرگذار موجب شد تا داستاني كه پشت همه ي تميزكاري هاي مادرها وجود دارد نمايان شود.

در واقع اين ويدئو هم محصول را تبليغ كرد و هم نشان داد كه هر فرد موفقي براي رسيدن به جايگاهي كه دارد نياز به محبت هاي مادرانه دارد كه شامل شستن و تميز كردن نيز ميشود.

بهترين كمپين هاي تبليغاتي تاريخ

۱۸. KFC: “FCK” (2018) (كمپين تبليغاتي: چاپي)

در سال ۲۰۱۸ كمپاني محبوب و موفق KFC نتوانست انبارهاي خالي از مرغ خود را پر كند و لذا محصولي براي رساندن به دست مشتريان خود نداشت!

بله درست متوجه شديد. اين وضعيت اسف باري بود كه براي همه ي شركت ها كه در اين زمينه فعاليت ميكردند اتفاق افتاد.

اما اين شركت توانست با طرحي بسيار مناسب از اين وضعيت خارج شود. در واقع با جابجا كردن حروف نام شركت به عبارتي جالب و خنده دار براي عذرخواهي از مشتريان خود پرداخت.

 

http://magicforyou.mihanblog.com/post/906 

 

http://allaboutcarmarket.glxblog.com/post/730/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm 

 

http://fanniherfeyi.loxblog.com/post/614/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm

 

http://scholarchipforiranians.loxblog.com/post/615/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm

 

http://employmentexams.loxblog.com/post/675/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm

 

http://learnlanguages.loxblog.com/post/605/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm

 

http://mobileandtablets.loxblog.com/post/601/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%20%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.htm

بازاريابي مجدد در اپليكيشن هاي موبايل

۳۵ بازديد

ممكن است شما هم با سوالاتي از قبيل سوالات زير مواجه شويد: چرا، چه زماني، و چگونه از بازاريابي مجدد اپليكيشن استفاده كنيم؟ بازاريابي مجدد در چرخه يك اپليكيشن چگونه است؟ در چه شرايطي ميتوانيم از بازاريابي مجدد اپ استفاده كنيم؟  چرا بازاريابي مجدد بهترين راه جذب مخاطب ميباشد؟ چرا بايد هدفگذاري خود را بر اساس تبليغات بازاريابي مجدد انجام دهيم؟ براي بازاريابي مجدد چه نوع كمپيني راه اندازي كنيم؟ 
نگران نباشيد! براي دانستن پاسخ ها با ما همراه شويد.

چرا ما نياز به بازاريابي مجدد اپليكيشن داريم؟

به عنوان يك بازارياب موبايل ، شما ميتوانيد از پوش ناتيفيكيشن و پيام هاي درون برنامه اي و ايميل هاي شخصي سازي شده به منظور بازاريابي استفاده كنيد. بنابراين ديگر چه لزومي به استفاده از بازاريابي مجدد اپليكيشن هست؟
دليل اينكه ما سراغ بازاريابي مجدد در بستر اپليكيشن ميرويم اين است كه ۴۸ درصد مردم ناتيفيكيشن هاي اسمارت فون خود را غيرفعال ميكنند و يك سوم اپليكشين ها هيچ پيام درون برنامه اي نميفرستند. با وجود همه اين ها گاهي رقابت براي اپليكشين شما سخت تر ميشود. بنابراين شما دليل محكمي براي افزودن بازاريابي مجدد اپليكيشن به كمپين هاي ديجيتال ماركتينگ خود داريد.

چه زماني نياز به بازاريابي مجدد اپليكيشن داريم؟

نكته خوبي كه درباره بازاريابي مجدد اپليكيشن وجود دارد اين است كه در همه مراحل نصب و استفاده از يك اپليكيشن قابل استفاده و راه اندازي است.
-         شما ميتوانيد ويژگي هاي كاربران ارزشمند اپليكيشن خود را استخراج كرده و متناسب با هر گروه، تبليغات هدفمند انجام دهيد.
-         بازاريابي مجدد، به شما راهي براي دسترسي به كاربران خارج از اپليكيشن را ميدهد تا برند شما در ذهن آن ها بماند.
-         با استفاده از بازاريابي مجدد ميتوانيد ميزان استفاده كاربران از اپليكيشن و پرداخت هاي درون برنامه اي را افزايش دهيد.
-         شما ميتوانيد با استفاده از بازاريابي مجدد، ريز كاربران را كاهش دهيد.

چگونه يك كمپين بازاريابي مجدد اپليكيشن راه اندازي كنيم؟

هر برندي ميتواند از بازاريابي مجدد استفاده كند و سود ببرد. اما كمپين هايي كه شما ميخواهيد راه اندازي كنيد به نوع اپليكيشني كه داريد بستگي دارد. در ادامه انواع مختلف اپليكيشن و روش بازاريابي مجدد براي هركدام را به مختصر توضيح ميدهيم.

مثال 1) اپليكيشن هاي رسانه اي (Media)

اپليكيشن هاي رسانه اي اشتراك هاي رايگان و پولي براي محتواي موسيقي، ويدئو و مقالات ارائه ميدهند. معمولا اين ها از يك مدل كسب و كار paywall استفاده ميكنند به اين صورت كه ميزان محدودي از محتوا بدون پرداخت هزينه به كاربر ارائه ميشود يا كاربر ميتواند در ۱۰ روز اول اشتراك رايگان داشته باشد. با اين ايده كاربر ميتواند ابتدا اطلاعات و محتواي موجود در اپليكيشن را به صورت رايگان دريافت كند، سپس اگر به اندازه كافي جذب شود، اقدام به خريد اشتراك محتواي نامحدود ميكند. اينجاست كه بازاريابي مجدد محتوا ميتواند كمك كند.
-         كجا مورد استفاده است: ميتوانيد تبليغات بازاريابي مجدد را بر اساس محتوايي كه كاربر براي گوش دادن، ديدن و يا خواندن انتخاب ميكند ، نشان دهيد. چرا كه كاربر به يك سري محتواها علاقه نشان مي دهد و شما بايد تبليغات خود را بر اساس علاقه مندي كاربر نمايش دهيد.
-         هدف چيست: افزايش تعداد كاربراني كه از حالت رايگان به حالت پرداختي ميروند.
-         چه كسي هدف است: همه كاربراني كه حداقل ۳ تا از محتواي اپليكيشن شما را ديده اند، گوش داده اند و يا خوانده اند. اين ليست ميتواند بر اساس ژانر محتواي مورد علاقه، دسته بندي شود.
-         نمونه پيام ارسالي: دريافت دسترسي نامحدود به همه دسته بندي هاي محبوب شما، در هر زمان و هر مكاني. هم اكنون به روزرساني كنيد.

مثال 2) اپليكيشن هاي تجارت الكترونيك و خرده فروشي:

در اين دسته از اپليكيشن ها تنها معضل خريدن يا نخريدن محصول است. بسياري از كاربران بدون اينكه پرداخت نهايي را انجام دهند، مراحل خريد را طي ميكنند. يا حتي قصد خريد دارند ولي موفق به پرداخت نميشوند و سبد خريد را رها ميكنند. به هر حال بازاريابي مجدد ميتواند به اين كاربران محصولاتي كه بدون خريد نهايي رها كرده اند را يادآوري كند و اين كاربران را دوباره برگرداند.
-         كجا مورد استفاده است: ميتوانيد آيتم هايي كه كاربر بدون پرداخت نهايي رها كرده است را به صورت يك آگهي جذاب در معرض ديد كاربر قرار دهيد.
-         هدف چيست: هدف افزايش پرداخت هاي درون برنامه اي و تبديل كاربراني كه فقط مشاهده ميكنند، به مشتري است.
-         چه كسي هدف است: همه كاربراني كه آيتم هاي درون برنامه اي شما را مشاهده كردند و يا به آن علاقه نشان داده اند و يا محصولي را به سبد خريد خود اضافه كردند ولي موفق به پرداخت نشدند.
-         نمونه پيام ارسالي: هنوز به آيتم X علاقه مند هستيد؟ اين محصول هم اكنون شامل ۲۰ درصد تحفيف شده است. كليك كنيد.

مثال 3) اپليكيشن هاي بازي:

اپليكيشن ها بازي عموما اعتيادآور هستند. با اين حال به محض اينكه كاربر جذب اپليكيشن نشود، بازي كردن را رها ميكند. بازاريابي مجدد ميتواند به منظور رها نكردن بازي استفاده شود. هم براي كاربراني كه بازي را ترك كردند (با افزودن امكانات جديد به بازي) و هم براي كاربراني كه تازه شروع به بازي كردند (با پيشنهاد سكه و آيتم هاي ديگر در بازي).
-         كجا مورد استفاده است: تبليغات بازاريابي مجدد را به افرادي نشان دهيد كه در يك سطح بازي مانده اند و به سطح بعدي نرسيده اند. اگر بازي شما ويژگي هاي جذابي دارند با استفاده از بازاريابي برخي از اين ويژگي ها را در اختيار اين كاربران قرار دهيد تا در بازي بمانند.
-         هدف چيست: هدف نگه داشتن كاربران در بازي و افزايش پرداخت هاي درون بازي ميباشد.
-         چه كسي هدف است: همه كاربراني كه يك سطح بازي را انجام داده اند اما ديگر بازي را ادامه نميدهند.
-         نمونه پيام ارسالي: شما نزديك به باز كردن مرحله بعد هستيد. يك بار ديگر وارد بازي شويد تا سكه درون بازي بگيريد. يا:  ده مرحله جديد به بازي اضافه شد. شما ميتوانيد چالش هاي جديد را تجربه كنيد.

مثال 4) اپليكيشن هاي سفر و سبك زندگي

اپليكيشن هاي مربوط به سفر و سبك زندگي براي مردمي كه ميخواهند با آن ارتباط برقرار كنند منحصر به فرد هستند. وقتي فردي ميخواهد برنامه سفر بچيند از اين اپليكيشن ها استفاده ميكند. به همين دليل بهتر است روي كاربراني تمركز كنيد كه دنبال مقاصد خاصي هستند و يا به پكيج هاي خاصي علاقه نشان ميدهند.
-         كجا مورد استفاده است: تبليغات بازاريابي مجدد را به افرادي نشان دهيد كه دنبال پكيج هاي دقيق سفر هستند و مدام سفرها و امكانات خاصي را بررسي ميكنند.
-         هدف چيست: هدف تبديل كاربراني كه جديدا در برنامه فعاليت ميكنند و به موارد خاصي علاقه نشان ميدهند؛ به كاربراني است كه يك سفر ، برنامه خريد، پرواز و... را در اپليكيشن رزرو ميكنند.
-         چه كسي هدف است: همه كاربراني كه در هفته بيش از سه بار وارد اپليكيشن ميشوند و براي پكيج هاي خاص يا مقصد خاصي درون برنامه جستجو ميكنند.
-         نمونه پيام ارسالي: ساحل هاي زيباي X در انتظار شما هستند. همه پكيج هاي مقصد X اكنون به مبلغ Yتومان ارائه ميشود. سفر خود را رزرو كنيد.

مثال 5) اپليكيشن هاي فناوري و مالي

اپليكيشن هاي مالي و فناوري براي افرادي است كه ميخواهند تصميم بگيرند چگونه پول خود را مديريت كنند. در اين اپليكيشن ها خدماتي شامل توصيه ها و مشاوره مالي ، ويژگي هاي حق بيمه كه ميتواند ثروت مردم را حفظ كند و زندگي آن ها را بهبود دهد ؛ ارائه ميشود. شما با استفاده از بازاريابي مجدد كاربر را تشويق به پرداخت براي استفاده از اين خدمات ميكنيد.
-          كجا مورد استفاده است: تبليغات بازاريابي مجدد را به افرادي نشان دهيد كه به صورت مداوم از خدمات و سرويس هاي رايگان اپليكيشن شما استفاده مي كنند.
-         هدف چيست: افزايش تعداد كاربراني كه براي دريافت سرويس هاي پولي ، پرداخت درون برنامه اي انجام ميدهند.
-         چه كسي هدف است: همه كاربراني كه اهداف مالي خود را درون اپليكيشن تعيين كردند و در هفته بيش از ۱۰ تراكنش مالي خود را ثبت ميكنند و يا در هفته بيش از ۱۰ بار به اپليكيشن شما مراجعه ميكنند.
-         نمونه پيام ارسالي: نميدانيد چطور بودجه خود را مديريت كنيد؟ امروز با يك متخصص حرفه اي صحبت كنيد. / يا: روز خود را با ابزار جديد X شروع كنيد و اين سرويس را با تنها Y تومان دريافت كنيد.

تبليغات بازاريابي مجدد اپليكيشن بايد چه شكلي باشد؟

قبل از اينكه بحث را به پايان برسانيم، بايد اينكه آگهي هاي تبليغاتي بازاريابي مجدد چقدر تاثير گذار باشند، به خلاقيت و ابتكار شما بستگي دارد. هيچ چيزي مانند يك تصوير تبليغاتي ضعيف، طراحي ضعيف و بدون مارك و خسته كننده؛ نميتواند يك كمپين بازاريابي مجدد را از بين ببرد. تبليغات شما بايد چشم بيننده را جذب كند و چيزهايي كه كاربران نياز دارند يا به آن علاقه دارند را به درستي به آن ها نشان دهد.
به زودي روش هاي درست طراحي تبليغات بازاريابي مجدد به طوري كه توجه مردم را جلب كند را در مقاله اي ديگر ارايه خواهم كرد. همچنين ميتوانيد با مطالعه مقالات بازاريابي موبايلي، با راهكارهاي ارزشمندي براي ارتباط بهتر با مشتريان بالقوه از طريق ابزار موبايل آشنا شويد.

 

http://tejarat-online.irancnblog.com/

http://webinja.irancnblog.com/

http://tejarat-farda.irancnblog.com/

http://webkaran-seo.irancnblog.com/

http://webbaran.irancnblog.com/

http://online-tejarat.irancnblog.com/

http://web360.irancnblog.com/


عكاسي تبليغاتي

۴۶ بازديد

چه شما يك تجارت جديد را از ابتدا شروع كنيد، چه در يك شركت به دنبال بالا بردن سطح عملكرد خود باشيد، ايجاد آگاهي و شناخت برند يكي از كليدي ترين قسمتهاي استراتژي بازاريابي شما خواهد بود. تلاش براي افزايش معرفي برند، نه تنها باعث شناخت برند توسط افراد بيشتر خواهد شد بلكه سبب مي شود هنگامي كه مشتري هدف شما، قصد خريد داشته باشد، برند شما اولين گزينه عبوري از ذهن او باشد. در اين مقاله قصد داريم تا به تاثيرات عكاسي تبليغاتي بر تجارت و برندسازي محصول بپردازيم.

تعاريف

عكاسي تبليغاتي چيست؟

به عبارت ساده، عكاسي تبليغاتي شامل گرفتن عكس براي استفاده تجاري است. اين تصاوير مي توانند در آگهي ها، بروشورها، نشريات، پروموشن هاي تجاري و منوها به كاربرده شوند. يك عكاس تبليغات با توجه به داشتن مهارت به منظور ثبت ويژگي هاي خاص برند، مي تواند موجب افزايش فروش يك محصول يا يك خدمت شود. در واقع آنها تصاويري ايجاد مي كنند كه الهام بخش احساسات و افكار بوده و به تصويرسازي برند كمك مي كند.


برندينگ چيست؟

برند، تصوير يك محصول يا شركت است. در واقع برند براي محصولي كه در پروموشن فروش است، يك عامل شناسايي محسوب مي شود. برند اولين و آخرين چيزي است كه مصرف كنندگان مشاهده مي كنند و به خاطر مي آورند. به عنوان مثال، يك لوگو يا آرم تجاري مي تواند به مصرف كنندگان در شناسايي يك شركت كمك كند. شعارهاي محصول نيز همين اثر را دارند. گذشته از لوگو ها و شعارها، برند ها همچنين مي توانند شامل اسامي، نمادها، طرح ها يا ويژگي هاي خاص و منحصر به فرد يك محصول باشند. اگر مي خواهيد محصول يا شركت شما در هر دو بازار آنلاين و آفلاين در جايگاه بالايي قرار گيرد بايد استراتژي هاي خوبي براي برندسازي داشته باشيد. يكي از روش هاي مهم و كاربردي در برندسازي، استفاده از عكاسي تبليغاتي است.

هايك ويژن       نمايندگي هايك ويژن

نقش عكاسي تبليغاتي در برندينگ

هر برند، صرف نظر از صنعت يا پيشينه آن، از تصاوير در داستان برند خود استفاده مي كند. از اين گذشته، درك بعضي چيز ها در قالب تصاوير مفيد، آسانتر است. تصاوير به شما كمك مي كنند تا شخصيت شما به چيزي كه براي مخاطبانتان قابل تشخيص تر است تبديل شود. بعد از اينكه فونت ها، لوگو ها و ساير عناصر طراحي خود را به كار گرفتيد، عكاسي حرفه اي از برند همان چيزي است كه همه موارد را دركنار هم قرار مي دهد.

نمايش تصويري واضح

همه ما اين جمله را شنيده ايم كه"يك تصوير به اندازه هزار كلمه ارزش دارد"، اما در حقيقت، وقتي علم ارتباطات تصويري را در نظر بگيريم، به نظر مي رسد كه يك تصوير مي تواند به اندازه 60،000 كلمه ارزشمند باشد. انسان ها پردازش اطلاعات تصويري را بهتر و سريع تر از پردازش اطلاعات متني انجام مي دهند و محتواي تصويري در مقايسه با محتواي متني بيشتر در حافظه مي ماند. از اين رو مجموعه اي از تصاويرجذاب و با كيفيت به منظور جذب مشتريان بالقوه امري بسيار مهم و حياتي است. عكاسي تبليغاتي به منظور افزايش شناخت برند، تصاويري كه در ذهن مشتريان ماندگار و تاثير گذار است را به برند شما خواهد داد.

تمايز

عكاسي تبليغاتي راهي عالي براي متمايز كردن برند در يك بازار خاص و شلوغ در رقابت با ديگران است. استفاده از عكس هاي آماده و موجود، كه اغلب فاقد اصالت و يا احساسات هستند، ممكن است به معناي اين باشد كه براي روح بخشيدن به برند خود و ايجاد ارتباط طولاني مدت با مخاطبان خود تلاش مي كنيد. اما نكته اصلي، استفاده از عكسهاي منحصر به فرد و اصلي است كه با بازار هدف شما همراه شده و مشتري را تشويق مي كند. در نتيجه، به افزايش شناخت برند، خدمتي كه ارائه مي دهيد و تمايز شما با ديگر رقبا، كمك خواهد نمود. بسياري از عكاسان حرفه اي با استفاده از ابتكار عمل و خلاقيت در پروژه، ايده هاي منحصر به فرد زيادي را براي كمك به ارتقاء برند ارائه مي كنند.

تداوم برند

تدام برند از جمله پارامترهايي است كه در راستاي افزايش شناخت برند تاثيرگذار بوده و با عكاسي تبليغاتي قابل دستيابي است. مجموعه اي از عكس هاي تبليغاتي حرفه اي توليد شده با سبك يكسان و با رنگ هاي ثابت، به يك تجارت كمك مي كند تا تصوير خود را تقويت كند. از اين عكس ها مي توان در پلتفرم هاي مختلف، بر روي مجلات و شبكه هاي آنلاين استفاده نمود و پيام ثابتي را به مشتريان منتقل نمود. اين عمل به نوبه خود تضمين ديده شدن كسب و كار شما در صنعت و تجارت خواهد بود و يك تصوير معتبر و حرفه اي از شركت و يا خدمات شما ارائه مي كند. اين برند تجاري منسجم به ويژه براي كسب و كارهاي زنجيره اي كه در نقاط مختلفي فعاليت مي كنند بسيار مهم است.

اعتبار برند

عكاسي تبليغاتي حرفه اي ابزاري مفيد براي افزايش اعتبار، شهرت و اعتماد سازي با مخاطبان است. كار با يك عكاس تبليغاتي نشان دهنده تعهد شما نسبت به ظاهر حرفه اي است و به ارتباط ارزشمند محصولات يا خدمات با مشتريان هدف كمك مي كند. علاوه بر اين، با سرمايه گذاري در عكس هاي تبليغاتي حرفه اي براي وب سايت و تبليغات فروش، تجارت خود را به عنوان يك تصوير قابل اعتماد توصيف كرده كه مي توان براي ارائه خدمات كارآمد به آن اعتماد كرد.

عكاسي تبليغاتي باعث ايجاد شناخت برند شما در بازار شده و تصوير شركت شما را تقويت مي كند. از آنجا كه مردم از برندهاي مورد اعتماد خود خريد مي كنند، عكاسي تبليغاتي نيز مي تواند با تبديل خريداران بالقوه به مشتريان بالفعل، به افزايش فروش كمك كند. از طرف ديگر، تصاوير بي كيفيت و آماتور مي تواند تأثير معكوس بر اعتبار يك شركت داشته باشد، و به درك مخاطبان از شما و محصولات يا خدماتي كه ارائه مي دهيد آسيب برساند.


قدرت عكس هاي تبليغاتي در ساخت برند

اگر هدف شما ايجاد شناخت در بين مصرف كنندگان و دستيابي به موفقيت باشد، ايجاد يك تصوير يا برند براي محصول مهم خواهد بود. تصويرسازي براي يك برند مي تواند آسان باشد، اما قرار گرفتن آن در معرض عموم براي خريد، مستلزم يك فرايند طولاني است. عكاسي حرفه اي يكي از بهترين راه هاي ايجاد برند است.

فوايد عكاسي تبليغاتي

به كسب و كار شما جذابيت و اعتماد مي بخشد. همچنين با توجه به اينكه يك فرد معمولي در هشت ثانيه يا كمتر دچار حواس پرتي مي شود، تصاوير به شما قدرت مي دهند تا توجه مخاطبان خود را در كوتاه ترين زمان ممكن به دست آورده و حفظ كنيد.

به شما كمك مي كند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد. تصاوير به برند شما جان مي دهند و اصالت و انسانيت به داستان شما مي بخشد.

موقعيت شما در بازار را برجسته مي كند. ما در جهاني زندگي مي كنيم كه دائماً با پيام هاي جديد بمباران مي شويم. عكس هاي تبليغاتي حرفه اي در جلب توجه مخاطبان كمك بسزايي مي كنند.

اهميت جايگاه عكاسي تبليغاتي در ساخت برند

بسياري از دارندگان مشاغل قبل از هزينه كردن براي عكاسان حرفه اي، تمايل دارند درباره اين موضوع بيشتر فكركنند. برخي ترجيح مي دهند از عكس آماده استفاده كنند يا از كارمندان خود بخواهند از محصولات عكس بگيرند. اگرچه قابل درك است كه كسب و كارها بايد مراقب هزينه هاي مالي خود باشند، اما بايد اين نكته را مد نظر قرار داد كه كمك گرفتن از يك عكاس حرفه اي براي عكاسي تبليغاتي يك سرمايه گذاري اساسي براي برندسازي است.

كيفيت تصاوير حرفه اي

مهم نيست كه دوربين تلفن همراه يا دوربين ساده عكاسي شما چقدر باكيفيت باشد، هيچ چيزي نمي تواند با كيفيت عكس هاي گرفته شده توسط عكاسان حرفه اي مقايسه شود. دانش فني، خلاقيت و حرفه اي بودن آنها، به همراه دوربين هاي پيشرفته و تجهيزات حرفه اي كه براي گرفتن عكس هاي تبليغاتي استفاده مي شود، به شما اين اطمينان را خواهد داد كه تصاوير توليدي باكيفيت بوده و داراي سبك متمايز، تركيب بندي و جذابيت بالايي هستند.

بنابراين ، اگر هدف شما نشان دادن كيفيت و منحصربه فرد بودن محصول به مصرف كننده است، تصاوير تبليغاتي توليد شده توسط عكاسان حرفه اي، همان چيزي است كه به دنبالش هستيد.

ارائه تصويري معتبر از برند

همه دوست دارند به تصاويرجذاب نگاه كنند. اين يكي از بزرگترين دلايلي است كه از عكس ها براي بازاريابي محصولات استفاده مي شود. پس از ديدن عكسي كه دوست داريم، بلافاصله سعي مي كنيم اطلاعاتي كه به ما مي دهد را پردازش كنيم. درنتيجه اگر اين تصاوير اعتباري كه مردم به دنبال آن هستند را داشته باشند، مؤثرترخواهد بود.

تصاويري كه براي تبليغات و بازاريابي برند خود استفاده مي كنيد بايد داراي سبك خاص كه به راحتي قابل شناسايي است، باشد. اين سبك بايد در تمام پلتفرم هاي بازاريابي مورد استفاده شما، ثابت باشد.

براي مثال، محصول شما يك ساندويچ چيزبرگر است. شما وقت نداريد كه يك عكاس حرفه اي را استخدام كنيد، بنابراين كاري كه مي كنيد اين است كه از يك وب سايت عكاسي، عكس آماده يك همبرگر بگيريد و از آن براي بازاريابي محصول خود استفاده كنيد. از آنجا كه تعداد زيادي عكس هاي آماده با كيفيت خوب وجود دارد، مصرف كنندگان شما از نظر بصري جذب مي شوند. اما چون عكس واقعي كالاي شما نيست پس آنچه مي فروشيد، مال شما نيست. اين يك تصوير معتبر از محصول شما نيست. بنابراين، مصرف كننده احساس مي كنند كه با او بازي شده است.

يك عكاس تبليغاتي حرفه اي از محصولات شما عكس هاي با كيفيت توليد مي كند و از همان عكس اول، سبك مورد نظر شما را ايجاد خواهد كرد. تصاوير تبليغاتي با يك سبك و كيفيت با هدف ايجاد يك هويت قوي براي محصول شما در رسانه ها به نمايش گذاشته مي شود.

عكاسي حرفه اي

هيچ راهي بهتر از استخدام يك عكاس حرفه اي براي عكاسي تبليغاتي از محصولات وجود ندارد. شما و عكاس مي توانيد در زمينه اهداف و ديدگاه هاي خود از عكاسي صحبت كنيد. عكاس پس از گفتگو درباره اهداف و ديدگاه ها، مفهومي كه در ذهن شماست را عكاسي كرده و ارائه مي دهد.

اگر چه عكاسي با تلفن هوشمند يا دوربين كامپكت از نظر مالي مي تواند مقرون به صرفه باشد، اما در نوع وكيفيت تصوير تبليغاتي محدوديت هايي به وجود مي آورد.

هايك ويژن تهران 

نقش عكاسي تبليغاتي در موفقيت كسب و كار

همانطور كه كسب و كارها در هنگام استخدام، بودجه اي براي استخدام طراح حرفه اي به منظور طراحي لوگو و وب سايت خود كنار مي گذارند، بايد بودجه اي براي داشتن يك عكاس در تيم خود را نيز برآورد نمايند. متأسفانه بسياري از شركت ها نتوانسته اند اهميت عكاسي تبليغاتي حرفه اي را درك كنند. حتي برخي معتقدند كه دوربين گوشي هاي هوشمند يا عكاس آماتور براي اين كار مناسب است.

ارزش عكاسي تبليغاتي

شايد همه بازارياب ها اهميت عكاسي تبليغاتي را به خوبي درك نكنند اما يك عكس خوب باعث مي شود مخاطب بتواند هيجان، اعتماد، عشق، آزادي و ترس را احساس كند. يك عكاس تبليغاتي مي داند كه چگونه مي تواند براي تحريك احساسات و دستيابي به اهداف بازاريابي، از تصاوير هنري استفاده كند.

از جمله موارد نشان دهنده اهميت و ارزش عكاسي تبليغاتي عبارتند از:

عكاسي از محصولات جديد: وقتي يك شركت مي خواهد محصول جديدي را معرفي كند، مهم است كه دو نكته را مورد توجه قرار دهد. نكته اول اينكه بتواند محصول جديد را به خوبي نشان دهد. عكس هاي محصول بايد واضح و جذاب باشند. نكته دوم اينكه نشان دهد كه زندگي با اين محصول چگونه بهتر خواهد بود. مشترياني كه تصاوير محصول را مشاهده مي كنند، بايد ببينند كه چگونه اين محصول براي آنها مفيد است. عكاسان تبليغاتي به هر دو هدف دست مي يابند و نتيجه نهايي تصويري چشم نواز است كه علاقه مصرف كننده به محصول را برانگيخته است.

عكاسي از محصولات قديمي: هدف اين است كه آنچه شركت از قبل در اختيار دارد را ارتقا داده و فروش را افزايش دهد. در اين سناريو، يك عكاس تبليغاتي مهارت هاي خود را براي به اشتراك گذاشتن محصول با روشي جديد و خلاقانه به كار مي گيرد.

عكاسي خدمات: شركتها هنگام فروش خدمات، بايد بتوانند با مصرف كننده ارتباط برقرار كرده و آنچه سرويس براي آنها انجام مي دهد را به طور كامل بيان كند. تصاوير بايد اين حس را به مصرف كننده القا كنند كه آنها نسبت به افرادي كه اين خدمات استفاده نمي كنند احساس ويژه يا بهتري خواهند داشت.

داستان تصويري خود را با عكاسي بگوييد

در واقع، عكاسي وسيله اي براي گفتن يك داستان است. عكس تبليغاتي راهي براي ارتباط با مشتريان در سطح عميق تر و ايجاد پيوستگي است كه فراتر از برند يا لوگوي شما است. همه ما روزانه در معرض ديدن تصاوير زيادي هستيم و ذهن ما عكس را سريعتر و عميق تر از هر متن يا صدا پردازش مي كند. از بين 35000 تصميمي كه روزانه مي گيريم، تعداد بسيار زيادي توسط نشانه هاي بصري اطراف ما هدايت مي شود. به ياد داشته باشيد، يك برند چيزي است كه شما از طريق تجربه، تعامل و طراحي مي سازيد. عكاسي از برند فقط يك قطعه ديگر از پازل است.

دوربين حرارتي

https://hiktejarat.com/detecting_coronavirus_thermal/

 

مشكلات نصب دوربين مداربسته

https://hiktejarat.com/10simpleways/

 

بهترين دوربين‌هاي مدار بسته

https://hiktejarat.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87/